Politica de Retur
Termenul maxim in care se poate cere un retur este de 14 zile de la data la care ati primit coletul.
Returnarea/Schimbul produselor se va face pe cheltuiala Clientului, prin intermediul oricarei societati de curierat rapid, cu exceptia Postei Romane. Coletele care prezinta ambalaje deteriorate, sparte, incomplete, sau sunt expediate cu Ramburs si/sau plata cheltuielilor de tranport la destinatie, vor fi refuzate.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Fiecare produs returnat trebuie sa fie însoțit de o chitanță și/sau de o factură.
Suma rambursata in urma returului va fi contravaloarea produselor.
Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-14 zile de la acceptarea returului.
Dacă doriți să returnați sau să schimbați produsul primit, în primul rând trebuie să ne contactați la telefon: 0729029141.